این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ آذر ۱۹, جمعه

دسته بندی انسانها

دسته بندی انسانها
دسته اول :
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند . عمده آدمها حضورشان بر فیزیک است . تنها با لمس ابعاد جسمانی آن هاست که قابل فهم می شوند . بنابر این اینان تنها هویت جسمی دارند .
دسته دوم :
آنانی که وقتی هستند نیستند ،وقتی که نیستند هم نیستند ، مردگانی متحرک در جهان . خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته اند . بی شخصیت و بی اعتبار ، هرگز به چشم نمی آیند ، مرده و زنده شان یکی است .
دسته سوم :
آنانی که وقتی هستند هستند ، وقتی که نیستند هم هستند . آدم های معتبرو با شخصیت . کسانی که همواره به خاطر ما می مانند.دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم .
دسته چهارم :
آنانی که وقتی هستند نیستند ، وقتی که نیستند هستند . شگفت انگیزترین آدم ها . در زمان بودنشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که ما نمی توانیم حضورشان را دریابیم ، اما وقتی که از پیش ما می روند نرم نرم ، آهسته آهسته، درک میکنیم ، باز می شناسیم ، می فهمیم که آنان چه بودند . چه می گفتند و چه می خواستند .
ما همیشه عاشق این آدم ها هستیم . هزار حرف داریم برایشان . اما وقتی در برابرشان قرار می گیریم قفل بر زبانمان می زنند . اختیار از ما سلب می شود . سکوت می کنیم و غرقه در حضور آنان مست می شویم و درست در زمانی که می روند یادمان »ی آید که چه حرفها داشتیم و نگفتیم . شاید تعداد این ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر