این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد

نه چندان درشتي كن كه از تو سير شوند و نه چندان نرمي كه بر تو دلير گردند
(سعدی)
با حکم معاون رييس جمهور و دبير شوراى هماهنگى مناطق آزاد و ويژه اقتصادى، مدير عامل جديد سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس به نقل از سایت مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي؛ بر اساس حکمي از سوي مهندس حميد بقايى دبير شوراى هماهنگى مناطق آزاد و ويژه اقتصادى، عليرضا مقيمي، به عنوان رئيس هيئت مديره و مدير عامل منطقه آزاد ارس منصوب و جايگزين عباس رنجبر شد.
در بخشي از اين حکم آمده است:به منظور تدوين و اجراي برنامه هاي کارا و اثر بخش باهدف بهره گيري از تمام ظرفيت ها، و قابليت هاي و استفاده از تجارب ساير مناطق آزاد، در زمره اهم اموري است که انتظار مي رود در راس اولويت هاي کاري قرار گيرد.
با تبریک به مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس ،امید است که از این پس پیشرفت کارها در منطقه آزاد سرعت بیشتری بگیرد . منطقه آزاد جلفا نیز مانند سایر مناطق آزاد فعالیت اصلی خودش را شروع بکند ، باند بازی و فامیل گرایی با درایت مدیر عامل جدید جمع شود و استخدامها با نظارت مستقیم ایشان صورت گیرد. تا افرادی که کارایی بیشتری دارند بکار گمارده شوند . بهر حال امید که مدیر عامل جدید بتواند با اهداف دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران در این نقطه مرزی که رقیبان در کشور های همسایه به شدت در حال فعالیت هستند . همراه و همگام باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر