این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ دی ۴, شنبه

فرماندار شهرستان جلفا: نظارت دقیق، تنها راه جلوگیری از نارضایتی مردم

فرماندار شهرستان جلفا تنها راه جلوگیری از هرگونه نارضایتی مردمی را نظارت و کنترل شدید بر صنوف مختلف دانسته و از دستگاههای ذیربط خواست در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و با هرگونه تخلفات برخورد نمایند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی،حسنعلی رنجبر در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت شهرستان اظهار داشت: مشارکت مردم در اجرای طرح به دنبال آزاد سازی قیمت ها بی نظیر بوده و نوعی قوت قلب برای دولتمردان است.
رنجبر گفت: استقبال و همراهی مثبت مردم با دولت در اجرای هدفمند سازی یارانه ها نوید بخش آینده ای درخشان برای طرح مزبور است.
وی دلیل این امر را اطلاع رسانی شفاف از طرح و در نتیجه روشن شدن عواقب مثبت و سازنده طرح برای مردم عنوان نمود.
به گفته وی ایجاد رفاه اجتماعی، گسترش عدالت اجتماعی در بهره مندی از یارانه ها و نیز توسعه و آبادانی کشور از ثمرات مثبت و بارز طرح هدفمند سازی بوده و کاملا به نفع مردم است.
فرماندار جلفا به وضعیت اجتماعی شهرستان جلفا پس از آزاد سازی قیمت ها اشاره و تشریح کرد: به دنبال اعلام اجرای طرح توسط رئیس جمهور و تعیین قیمت ها از رسانه ملی خوشبختانه هیچ مشکل اجتماعی در این شهرستان رخ نداد و این نشان از شعور و سطح آگاهی بالای مردم است.
رنجبر تنها راه جلوگیری از هرگونه نارضایتی مردمی را نظارت و کنترل شدید بر صنوف مختلف دانسته و از دستگاههای ذیربط خواست در این زمینه تلاش مضاعفی داشته و با هرگونه تخلفات برخورد نمایند.
در این نشست نرخ انواع کرایه تاکسی های درون شهری و برون شهری در سطح شهرستان بر اساس مصوبه استانی تعیین شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر