این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

پایین آمدن ازکوه با برفچرخه

هر ساله با شروع فصل زمستان و بارش برف، بازار ورزش های برفی و برف بازی هم حسابی گرم می شود. نظرتان درباره سر خوردن روی برف با این برفچرخه یا دوچرخه برفی چیست؟ این وسیله با نمک بر اساس اختراع سال ۱۹۴۹ یک طراح استرالیایی ساخته شده است و یکی از رکورد داران کتاب گینس هم هست. البته از ما می شنوید، قبل از امتحان این اسکی جالب در کوه های آلپ یا دامنه های زاگرس، اول کمی جلوی خانه تان به تمرین بپردازید تا شانس زنده ماندن تان بیشتر شود!!
این دوچرخه برفی برای حرکت از دو تیغه اسکی بلند در جلو و عقب (به جای چرخ ها) بهره می گیرد. همچنین دو تیغه پوشیدنی که زیر پا چفت می شوند وظیفه هل دادن و به حرکت در آوردن دوچرخه برفی با نیروی انسان را بر عهده دارند. البته امکان افزودن پدال هایی جهت تعادل بیشتر برای افراد تازه کار یا کودکان را هم داریم.
به نظر می رسد شیوه هدایتی و نحوه قرار گیری تیغه ها هم به خوبی حس امنیت و بالانس را به شما می دهد. شرکت سازنده این برفچرخه استحکام، پایداری و تعادل آن را در تمامی محیط های برف، یخ و یخ آب تضمین کرده و تست های لازم را هم انجام داده. اگر خواهان زمستانی پر از شادی و لحظات خوب هستید، دوچرخه برفی ابزار کاملا مناسبی است، فقط باید کمی سر کیسه را شل کرده و ۱۹۵۰ دلار ناقابل هزینه کنید. در کنارش باید جرات سوار شدن و پایین امدن از کوه با آن را هم داشته باشید.
نارنجی  
گیزمودو  سایت شرکت سازنده

۳ نظر:

  1. من قدیر قدیری علمداری هستم من هم اهل علمدارم و تو اونجا متولد شدم اما الان تهران زندگی می کنیم

    اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم اگه بنر داشتین کد شو به من بدین تا تو وبلاگ بزارم و منم با اسمGGAلینک کنید

    متشکرم

    آدرس تارنما:www.gga.blogfa.com

    در ضمن از لینک باکس تارنما دیدن نمایید

    آدرس لینک باکس:www.gga.blogfa.com/page/linkbox.aspx

    پاسخحذف
  2. سلام
    شما لینک شدید.

    آقای صادقی اون مطلب که می گین من از تار نمای شما برنداشتم و حالا اگه مایل بودید که منبع رو که وبلاگ شما باشه رو بنویسم،به من خبر بدین.

    چون من این مطلب و از وبلاگ خاطرات حاجی آقا صادقی گرگری برداشتم.

    پاسخحذف
  3. شما لینک شدید و لطفا منو با اسم GGAلینک کنید.

    در ضمن من اون مطلب و از وبلاگ حاج آقا صادقی گرگری برداشتم حالا اگه تمایل داشتین منبع شو به اسم شما می نویسم البته به شرطی که سورس شو تو وبلاگ خودتون به من نشون بدین

    پاسخحذف