این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

بنظر بعضی ها ،آدمها دو دسته هستند:

یا از من پولدارترند که بهشون میگم مال مردم خور یا بی پول ترن که بهشون میگم گشنه گدا

یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگم خا..... مال یا کمتر کار میکنن  که بهشون میگم کو..... گشاد

یا از من سرسخت ترن  که بهشون میگم کله خر یا  بی خیال ترن که بهشون میگم ببو

یا از من هوشیارترن که بهشون میگم فضول یا ساده ترن که بهشون میگم هالــو

یا از من شجاع ترن که بهشون میگم ک...... خل یا از من محتاط ترن که بهشون میگم بی خا......

یا از من دست و دل باز ترن که بهشون میگم ولخرج یا اهل حساب و کتابن که بهشون میگم چس خور

یا از من بزرگترن که بهشون میگم گنده بگ یا کوچیکترن که بهشون میگم فسقلی

یا از من مردم دار ترن که بهشون میگم بوقلمون صفت یا رو راست ترن که بهشون میگم احمق

خدا رو شکر که بقیه ی ایرانیان، مثل بعضی ها ، فکر نمیکنند والا معلوم نبود مملکتمون به چه روزی می افتاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر