این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

تجلیل از دانش آموزان بسیجی ممتاز و مخترع شهرستان جلفا در منطقه آزاد ارس

سیزده آبان روز دانش آموز را به تمام مردم انقلابی ایران زمین تبریک میگوییم
*************



طی مراسمی با حضور دکتر حمید علم الهدی برادر شهید علم الهدی از دانش آموزان بسیجی ممتاز و مخترع شهرستان جلفا تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس ترتیب داده شده بود از 220 دانش آموز مخترع و ممتاز بسیجی شهرستان جلفا تجلیل بعمل آمد.
دکتر علم الهدی در این مراسم طی سخنانی به تشریح نقش دانش آموزان و فرهنگیان در طول دوران دفاع مقدس پرداخت و بر لزوم هوشیاری و بصیرت آنان در همه زمانها تاکید کرد.
وی همچنین ولایت فقیه را رکن اساسی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت به گفته حضرت امام (ره) برای اینکه به این مملکت آسیب نرسد باید همگی پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.
فرهاد اسماعیلی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این مراسم به تشریح مبانی فکری اسلامی و تقابل آن با مبانی فکری اومانیسم و کمونیسم و سایر مکتب های فکری غربی و مادی پرداخت و گفت: رشادت ها و نقش جوانان و نوجوانان و امت جامعه اسلامی در جنگ تحمیلی بار دیگر نگاهها را در دنیا به سمت تفکر اسلامی و مبانی فکری اسلام معطوف کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر