این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

مخابرات هادیشهر بی تفاوت به مشکلات مشترکین

از ساعت سه و نیم بعد از ظهر  شانزدهم آبان ماه در اثر سهل انگاری یک کار گر ساختمانی در مسیر مجتمع کارکنان دولت هادیشهر کابل مخابرات این مجتمع دچار مشکل شده و در نتیجه همه تلفن های ثابت این شهرک  قطع گردید .
به تلفن 117 که در این گونه مواقع مورد کاربرد داشت بارها زنگ زدیم که بی جواب بود به ناچار از 118کمک گرفتیم که فرمودند ما شماره تلفن شمارا یادداشت میکنیم و فردا به مسئولین 117 اطلاع میدهیم ، 117فعلا تعطیل است و باید فردا اقدام شود .
معمولا قبلا در چنین مواردی مخابرات ضربتی اقدام به رفع مشکل میکرد  بخصوص این مسئله امروزه باید سریعتر و در اسرع وقت صورت گیرد بدلیل اینکه امروزه مسئله اینترنت نیز یک ضرورت حیاتی در جامعه امروزی میباشد و قطع تلفن چه بسا برای آنها که کارهای بانکی ،  فروشگاه های اینترنتی و کارهای مختلف دیگری را با اینترنت  اداره میکنند موجب خسارت فراوان بشود .
قطعی تلفن در چنین روزی که آخرین مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بود برای ساکنین مجتمع مشکلاتی به همراه داشت .
از مسئولین شرکت مخابرات در خواست میشود در چنین مواردی مانند سایر ادارات  بصورت ضربتی در رفع مشکل اقدام نمایند  تا مردم از این راه خسارات کمتری را متحمل بشوند
ساعت ده صبح بالاخره تلفن های مجتمع برقرار شد . که بهر حال جای تشکر دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر