این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

اينانميرسان (باور نمی کنی )

شعر زیبایی از دوست شاعر همشهری عزیزمان آقای رضا دهقان (چنگی ) با ترجمه فارسی که نرجمه کاره من میباشد واگر هم رسا نباشد ببخشید
اوره ييمي سنين اوچون
بؤلورمده اينانميرسان.
قارا گؤزلريندن يانا
اؤلورمده اينانميرسان.
 ( قلبم را بخاطر تو قسمت هم میکنم باور نمی کنی .
 بخاطر چشمهای سیاه تو ، میمیزم هم باور نمی کنی .)
آنليمدان تر داما- داما
اَريييب دولورام جاما
عئشقي ووروب قولتوغوما
گَليرمده اينانميرسان.
 ( درحالی که قطرات عرق از پیشانیم می افتد ، خودم نیز آب میشوم و در جام میریزم .
با عشقی  در زیر بغل بسویت می آیم و تو باور نمی کنی.)
يوخ ساناييرسان واريمي،
داشلاييرسان ايلغاريمي،
آغلاييب گؤز ياشلاريمي ،
سيليرمده اينانميرسان.
( آنچه که دارم ندیده میگیری، عهد وپیمانم را با سنگ می کوبی ،
گریه می کنم و اشکهای چشمانم، را پاک هم میکنم باور نمی کنی .)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر