این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

دولت به توسعه وآباداني مناطق مرزي توجه ويژه دارد


معاون سياسي امنيتي استاندار گفت: دولت به توسعه و آباداني مناطق مرزي توجه ويژه دارد و حل مشكلات مرزنشينان امنيت و آسايش كشور را به دنبال دارد.
آژيده در جلسه شوراي اداري شهرستان جلفا با بيان اينكه امروزه پيشرفت هاي كشورمان با سالهاي قبل از انقلاب با درجاي جاي ايران بويژه مرزها  قابل مقايسه نيست افزود: خدمت به مردم صبر در برابرمشكلات و حل امورات مردم موجب رضايت خلق و تداوم راه شهيدان را به دنبال دارد.
رنجبر فرماندار جلفا نيز در اين جلسه با تاكيد برلزوم توجه به مسائل فرهنگي در شهرستان مرزي جلفا گفت: اين شهرستان در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارد.
به گفته وي در جلسه شوراي اداري شهرستان تاسيس شعبه تامين اجتماعي و بانك رفاه در هاديشهر تصويب شد
 فرماندار جلفا همچنين افزايش همكاري مسئولان منطقه آزاد ارس در ايجاد اشتغال و به كارگيري نيروهاي مورد نياز از روستاهاي اطراف را خواستار شد.
حجت الاسلام انتظاري امام جمعه جلفا نيز در اين جلسه برحفظ شان خدمتگزاران نظام تاكيد و دهه فجر را بهترين فرصت براي تبيين و نشر ارزشهاي انقلاب اسلامي در بين جوانان دانست.
سازدار نماينده مردم مرند و جلفا نيز در اين جلسه از تصويب يك ميليارد ريال اعتبار به اجراي عمليات آب شرب روستاها و اجراي طرح جاده اي براي روستاهاي داران و سيلگرد خبر داد.
وي همچنين از تصويب 150 ميليون تومان اعتبار به شهرداري هاديشهر و 20 دهياري شهرستان خبر داد.
همچنين در جلسه اي ديگر در شهرستان جلفا مسائل و مشكلات مرزنشينان بررسي شد.
رنجبر فرماندار شهرستان جلفا در اين جلسه برلزوم ايجاد امكانات بهداشتي و درماني در مرز جلفا تاكيد كرد و گفت: تردد روزانه 5 هزار نفر در اين مرز نياز به توجه جدي دارد.
وي همچنين تسريع در راه اندازي خط آهن برقيي جلفا- تبريز  و پل مرزي ايران- نخجوان را خواستار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر