این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

از جلفا تا سانفرانسیکو

امروز صبح داشتم به این موضوع فکر میکردم که با این گرانی سواری های بین جلفا - هادیشهر و همچنین گرانی آژانسهای بین این دو شهر تقریباً بهم چسبیده آنهایی  که برای کارهای مختلف بین این دو شهر رفت و آمد می کنند چه باید بکنند . مخصوصاً کسانیکه تا ساعت هشت و یا نه شب کارشان طول میکشد برای برگشتن به خانه و کاشانه خود چقدر باید از درآمد روزانه خود را بپردازند ؟آیا بهتر نیست مسئولین برای اینمنظور هم چاره ای بیندیشند تا این بار سنگین از روی دوش اقشار کم درآمد برداشته شود . مثلاً مانند  سابق مینی بوسهایی را بدین منظور در نظر بگیرند. بهر حال اگر مقایسه بکنیم جلفا هادیشهر را با تبریز - هادیشهر و با در نظر گرفتن اینکه فاصله جلفا تا هادیشهر تقریبا بهترین و امن ترین راه میباشد مبلغ پانصد تومان برای تاکسیها و همچنین کرایه آزانس ها خیلی بیشترمیباشد و این را با یک محاسبه ساده میتوان فهمید .
حالا چرا سانفرانسیکو

مدتی است شهروندان سانفرانسيسکو که با اتوبوس های شهری تردد می کنند این امکان را پیدا کرده اند که در بازی های آنلاین گروهی نیز شرکت کنند.
یاهو در یک طرح تبلیغاتی اقدام به نصب نمایشگرهای لمسی بزرگ در 20 ایستگاه اتوبوس شهری در سانفرانسیسکو کرده است. نصب این صفحات امکان شرکت مسافران را تا زمان آمدن اتوبوس در بازی ها و پازل های آنلاین فراهم کرده است. هر مسافر می تواند با مسافران منتظر در ايستگاه های دیگر در بازی های آنلاين رقابت کند.
هر کس که بتواند در اين بازی ها بيشترين امتیاز را در 2 ماه بازی کسب کند، يک بلیط شرکت در ارکستر هدیه می گیرد.
نصب اين تابلو سرگرمی جالبی برای شهروندان محسوب می شود. هر مسافر می تواند به جای انتظار کشيدن در يک مسابقه گروهی شرکت کند. البته امیدوارم باخت هر فرد منجر به خرد شدن اين صفحه لمسی یاهو نشود!
منبع : هادیشهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر