این وبلاگ هر روز با مطالب خواندنی آپدیت می شود -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

جلفا: راهپیمایی مردم هادیشهر

مردم جلفا بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید میثاق کردند
در گرامیداشت سی ودومین بهار آزادی و یوم ا... 22 بهمن مردم ولایتمدار شهرستان مرزی جلفا با شکوهتر از سال های گذشته به خیابانها آمده و میثاق خود با ولایت و آرمانهای والای انقلاب را تجدید کردند.
در این مراسم که در چهار نقطه شهری و روستایی برگزار شد، مردم شاداب تر از گذشته و با شور و شوق انقلابی حضور یافتند.
در یکی از این راهپیمایی ها که در هادیشهر برگزار شد میادین و خیابانهای شمال و جنوب شهر مملو از جمعیت پیر و جوان و زن و مرد بود.
اجرای ویژه برنامه توسط موتورسواران، ورزشکاران، بسیجیان، و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع انقلاب از جلوه های این حضور تاریخی مردم در هادیشهر بود.
در این مراسم مردم با سردادن شعار های انقلابی و ضد استکباری، حمایت خود را از قیام مردم مصر اعلام کردند.
این راهپیمایی با اجرای سرود ای وطن توسط دانش آموزان و قرائـت قطعنامه در حمایت از آرمانهای انقلاب و ضرورت محاکمه سران فتنه سال گذشته و سوزاندن پرچم اسرائیل و امریکا ادامه یافت.
فرماندار جلفا در این اجتماع پرشور با تقدیر از حضور بی سابقه مردم شهرستان در راهپیمایی امسال، این حضور را نشانه حمایت و همراهی مردم با نظام دانست.
حسنعلی رنجبر تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه ها ، راه پیشرفت نظام را هموارتر نموده و همت خدمتگزاران را در خدمت رسانی به ملت دو چندان می سازد.
وی افزود: اگر امروز شاهد سرافرازی انقالب اسلامی در عرصه بین المللی هستیم، به برکت خون شهداء و ایستادگی ملت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی به پیشرفتهای کشور در زمینه علم و تکنولوژی و نیز فناوریهای فضایی اشاره و این افتخارات را مایه مباهات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد.
رنجبر به جریانات سیاسی حاکم در منطق خاورمیانه اشاره و تشریح کرد: ملت عرب و مسلمان منطقه بیدار شده و با تاسی از انقلاب اسلامی ایران راه آزادیخواهی خود را در پیش گرفته اند.
در گرامیداشت یوم ا... 22 بهمن، مردم شهرستان دیشب به پشت بامها و مساجد رفته و فریاد الله اکبر سر دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر